1- أنا فرحان لأني صغير ويسوع بيحب الصغار جه علشاني وراجع تاني علشان يخطف الأبرار يسوع قال لكل الناس خلوا الأولاد يجوني لازم تبقوا زيهم إن كنتم بتحبوني 2- أنا فرحان لأني باحبه وهو كمان بيحبني لازم أسمع كل كلامه وهو كمان مبسوط مني والشيطان لما يجيني راح أقول له ابعد عني وأنده ليسوع ينجدني ويسوع حالاً يحمينيఎల్ల వేళలందు راح أقول لأ أنت ابتهاجي Jarylqashy, jan-dúnıem هيئني لساعتك Нигүүлсэл Масеҳ, эй Мазҳари ҳастӣ ! Никога, никога! Bangunlah! Dengar Suara ywm sʿyd
Song not available - connect to internet to try again?