1- كتير أسأل يا ربي ليه أنا مش باسمع إليك بيقولوا إنت بتتكلم ما تكلمني مش أنا ليك وأنا مستني من أي حد يقول لي كلمة من عندك عذبني الموج سنين يحدفني شمال ويمين القرار- اتكلم جوايا يا ربي كفاية ظلام عمياني الخطية رجع نور عيني اتكلم جوايا يا ربي هاعيش في سلام أنا عبدك كلي ليك كلامك الطريق للحياةTúžim podobať sa Ti viac 你听侧耳听 Voglio aprire bene gli occhi There was Jesus krsyk ạly̱ dhr ạldhwr 我們是主呼召的精兵 Sabda Kudus Menggetar صغير أو كبير Эзэний заасан гуйлт ᠲᠠᠨ ᠤ ᠨᠢᠳᠦᠨ ᠡᠴᠡ ᠭᠡᠷᠡᠯᠲᠦᠬᠦ
Song not available - connect to internet to try again?