القرار- عايشين منورين عايشين منورين والنور اللي في قلوبنا يسطع على حياتنا والناس اللي بتشوفنا أكيد هاتمجد يسوع 1- ده يسوع وصانا وقال ده إنت ملح ونور للعالم اللي حواليكم لما تسلكوا في النور 2- يسوع إدانا نور وأكيد مش هانخبيه ويبان وينور أكتر ويسوع هايفرح بيه ونقول للشر لأ ده إحنا ولاد اللهİsaya Gəl افرحي يا نفسي Bu dünyaya geldim, sizi kurtarayım shén de xuǎn mín Il terzo giorno Севинч гюню йюреимде Есөн үр жимс Rocking Иисус Господь неба и земли Птицы в небе утром ранним
Song not available - connect to internet to try again?