القرار- في ناس بتحب الظلمة ومش بتحب النور في ناس عايشين في الظلمة وناس عايشين في النور 1-النور بيوريني السكه وفي النور أنا متشاف أصغر نور يطرد الظلمه بنور شمعه أو كشاف 2-في النور باشوف كل عيوبي ومرايتي كلام الله زي الإشاعه اللي بتكشف أنا قلبي ايه جواه 3-ده يسوع هو النور للعالم جه ينور القلوب لما الناس هاتشوف نفسيها في النور على طول هاتدوبSunt o stea stralucitoare Я люблю Божий дом Моё сокровище По-дълбоко Ojczyzna w górze już otwarta Buscamos siempre amor Нерейе, нерейе вурайъм Que la grâce de Dieu hkdẖạ ạ̉ḥb ạllh Сенден Башка Йок
Song not available - connect to internet to try again?