Atım hızlı koşuyor. Dıgıdıgıdık, dıgıdıgıdık. Fazla hızlı koşmasın, Yoksa düşebilirim. Atım, lütfen, biraz dur! Dıgıdıgıdık, dıgıdıgıdık. Şimdi inmek istiyorum, Yoksa Ali* binemez. *(Çocukların isimlerini kullanın!)Хеп Янъмъздасън Я Раб สดุดี 40 СӘН ЈА РӘББ, ЗӘНҜИН ҮРӘКЛИСӘН Рестарт Do sveta bôľu, žalostí Spirit Song Lord I lift your Name on High بار ٴبىزدىڭ قۇداي Աստծո Բանակն Է Գնում zy ạlnsr
Song not available - connect to internet to try again?