Gelmeseydin Sen bu dünyaya Işıksız, tuzsuz umutsuz. Doğmasaydın, çalmazdı ezgiler. Sessiz, renksiz sevgisiz. "Varlığını bilmeden, aldığım her nefes, Karanlık içinde, ölümü solumak demek. İyi ki doğdun İsa, yemlikte olsa da... Cennetin ezgisi söylensin tüm uluslarda." İyi ki doğdun İsa, Meryem'in kucağında... Bir bebek oldun, evreni yaratsan da... İyi ki doğdun İsa, karanlığıma parla... Tanrıyken insan oldun, yaşadın aramızda...O nouă zi din cortul sfânt răsare ạ̉yhạ ạlqdws Hinei Ma Tov Eğer Tanrı Bizden Yanaysa A tes pieds, ô divin Maître Hosanna pour le Roi! Koľko záhad má ฉันจะร้องเพลงถึงความรักมั่นคง Құдай сөзін берді trạk 8
Song not available - connect to internet to try again?