// Ey düşmanım, ey düşmanım, Ben düşersem, ben kalkarım. // // Düştüğüm için sevinme, Rab'dir elimden tutanım. // // Karanlıkta oturursam, Rabbim bana ışık olur. // // O'ndan uzaklaşsam bile Beni arayıp da bulur. // // O zaman düşman görecek Ve onu utanç örtecek. // // Rab İsa adaletiyle Beni hep destekleyecek. //Doi sau trei în sfântu-Ţi nume ع السما رايحين МӘНИМ ТАНРЫМ ИСА باشد پناه ما خدا lạ lạ lạ sẖdẗ في طريق الصليب ṣlạẗ dạnyạl This Is How We Know Номи Худованд муборак бошад RALKAP HLA
Song not available - connect to internet to try again?