"Sen zayıf düşmüşsün" diyor Kurtarıcım "Çocuğum dua et, bende kendini bul" Fidyem ödendi, İsa'ya borçluyum Günahım leke bırakmıştı, bembeyaz temizlendim Ya Rab İsam şimdi gücün bana lazım, Cüzamımı iyileştir, sert kalbimi yumuşat Rabbin tahtında, huzurunda durduğumda Dudaklarım tekrarlar: "benim için öldü İsa." // Borcumu ödeyene hamdolsun Beni ölümden O diriltti! // // İsa, İsa //Cuán feliz la célica morada Dankie Spirito Santo كۉنۅۅكۅر ار ادامدىن بۉت كۉنۅۅسۉن Жизнь это путь Имени Господню хвала Téged dicsér az egész föld Рано я ищу Иисуса Их Эзэний оршихуйн өмнө tẖạbt qlby
Song not available - connect to internet to try again?