// Ben yine Rab'de sevineceğim Kurtuluşumun Tanrısı Sayesinde Sevineceğim Coşacağım yine de. // Ya Rab, ne zamana dek Seni yardıma çağıracağım? Beni duymuyor musun? Haykırıyorum ama kurtarmıyorsun Bunca kötülüğü bana neden gösteriyorsun? Nasıl hoş görürsün? Nereye baksam şiddet ve zorbalık var Sonu gelmiyor.. // Ben yine Rab'de sevineceğim Kurtuluşumun Tanrısı Sayesinde Sevineceğim Coşacağım yine de. // // Nöbet yerinde gözcü kulesinde durayım Bakayım Rab ne diyecek Ne yanıt verecek göreyim // // Ben yine Rab'de sevineceğim Kurtuluşumun Tanrısı Sayesinde Sevineceğim Coşacağım yine de. // // Ününü duydum ve Yaptıklarının karşısında ürperdim Günümüzde de aynı şeyleri Yap ya Rab, yap ya Rab //Не стремись земли великие дела творить أنقذتني خلصتني حرر نفوس يا منبع الأفراح In viata am primit multe daruri Ja viem komu spievam Воспой, Сион, обетованный! ateş gibi zoluklar gördüm A Dieu soit la gloire Můj Bože, má jsi chvála
Song not available - connect to internet to try again?