Hin time i Getsemane, jeg aldri glemme kan. Da jeg i angstens blodig sved, fikk se Deg, Gud og mann. Kor: Jeg glemmer ei, jeg glemmer ei, jeg glemmer ei Din ve. Da jeg Deg så i angst på kne, hist i Getsemane. Da jeg blant hagens dunkle trær, i ånden vandret om. Jeg så hvor tungt min Jesus på Deg Guds vredes dom. Forlatt Du og av Dine ble, ja av Din Fader med. Og aldri jeg utgrunne kan, hva da Ditt hjerte led. Men skulle engang blive kold, min kjærlighet til Deg. Da minn meg om Getsemane, og om Din sved for meg.Kurtarıcı Mesih İsa جايلك يا يسوع مشتاق أتغير هلم فلنسلك Del lačo hin miro Duchos džal palo Del Иман Едип Раб'бе Гелдим, Караръмъ Бен Вердим Müqəddəs Ruh toxun mənə alovunla bis Meditar en Jesús Хвала Господу Иисусу Hay un Guiador que nunca falla ạ̉yhạ ạlqdws
Song not available - connect to internet to try again?