Käy köyhään sydämeeni nyt, Henki totuuden. On siitä kyyneleeni, kun täyttää synti sen. Ei itku, tuska pestä voi sitä vääryydestä. Sen teet Sä, armoinen. Tunnethan köyhyyteni, näin olen avuton. On kylmä sydämeni, tyhjä ja valoton. Vaan kylmyyteen ja vaivaan nyt pyydän tulta taivaan, toivoni siinä on. En syntiturmelusta pois sielustani saa. En tuskaa, ahdistusta voi itse karkottaa. Tyhjäksi merta luoda ja yöstä päivää tuoda on yhtä vaikeaa.Tek qana Isada baqyttymyn men يا رب ما أحلي السلام Раб Гюджюм Калканъмдър 主要扬净他的场 Uwielbia dusza moja كيف أنسى Аламларда хасратларда қолганимда Като празник Gözyaşlarımı Sildin Раб Ихтияджъм Вар
Song not available - connect to internet to try again?