Koyu bir karanlık var dünyada, Zulüm, haksızlık, ıstırap. Uluslar umutsuzluğa düşmüş, Seni reddetmişler, ya Rab. Deli, yalancı dünya, kim şifa verir sana? Gel, Rab İsa, gel, Rab İsa! Dök Ruhun'u dünyaya! Gel, Rab İsa, gel, Rab İsa! Ruhun'u dök üzerimize! Topluluğun güç ve sevgiyle kalksın, Her yere yaysın müjdeni! Her ulusta Sana inanarak Kurtulanlar övsün Seni! Dünyamız aydınlanır, Gelişin çabuklaşır. Sonsuz sevinç getirirsin bize, Gökten tekrar geldiğinde. Karanlık, elem hep sona erer, Herkes eğilir önünde. Uymuş olup emrine, Görüşürüz yüz yüze!Centro del mio universo Не страшись ибо Я с тобою Из тьмы страданья плена грехов ạlạ̉b tṭlʿ Ampodio izahay, Jehovah The Judas in me Гайхамшгийн Эзэн Golgotda Шақыршы мені Тәңір Спаситель говорит
Song not available - connect to internet to try again?