Når sorgens mørke skyer him'len gjemmer, min tro er svak og håpet sildrer ut. Så minn meg om at Du meg aldri glemmer, O, Du er lys i mørkets natt, min Gud. Kor: La meg få se - Ditt ansikt kjære Jesus, ja, se meg glad på all Din herlighet. Du har jo sagt at Du vil bære byrden, når trett jeg segner i min ensomhet. Min egen vei til kraft og fred ei fører, og derfor nederlag jeg ofte har. Mitt eget jeg kan stenge alle dører, og hindre at min bønn får himmelsk svar. Ransak meg, Herre, se dog om mitt hjerte enn har rom for verdens rikdom her. Bryt alle bånd om enn det bringer smerte, gi av Din kraft og fylde mer og mer.พระเยซูพระองค์ทรงเป็น Ето горе, пред престола Менга келган шубҳаларни Гар дар ин дунё ҳамеша оташ tʿlyq 3 - ktẖyrẗ ạ̉mạntk Szívem csak érte dobban Сенин атың Wasp edýärin Hudaýy! มีใครไหม يسا بىزبەن بىرگە
Song not available - connect to internet to try again?