Lahjaksi kaiken mun Herrani soi, riemun kun suuren Hän rintaani toi. Syntini armosta anteeksi sain. Oon syntinen armahdettu vain. Anteeksi synnit suuret sain, anteeksi synnit suuret sain. Siis riemukielin nyt kiittää mä mielin, kun anteeksi kaikki synnit sain. Kun kuljin korpea harhaellen, Jeesusta silloin mä muistanut en. Hän minut löysi, ja onnen mä sain. Oon syntinen armahdettu vain. Päästäneet eivät mua kahleista maan kyyneleet, työni nuo parhaimmatkaan. Jeesuksen veressä rauhan mä sain. Oon syntinen armahdettu vain.LOOK AND THOU SHALT LIVE! yạ rwḥ ạllh fyḍ fynạ ạlận klh ḥnạn Небеса ликуют تعليق 3 Mifona aminao izahay Harul Tau imi e de-ajuns علوت جدًّا/ ابتهاج فرح/ أحمدك Бог силен в нас Господь соединил, навек скрепил союз.
Song not available - connect to internet to try again?