Mä taivaaseen kaipailen Jeesuksen luo. Ei lepoa sielullen maailma suo. On elämäni täällä rauhaton. Siis kaipaan kerran päästä lepohon, lepohon. Oi, autuutta ihanaa taivahan, oi, kun katsella Jumalaa ainiaan voi ja enkellauleloita kuulla saan, joit' Herran kiitokseksi veisataan ainiaan.Ako tichý dážď О Дирилиди! ใครเปรียบดัง وياك انا وياك GELDİM RAB SANA Инсан гəлби Благодарю Господь Тебя Seigneur Jésus, céleste frère Ուրախացեք Մարդիկ On dał mi radość
Song not available - connect to internet to try again?