Sevgilim kalk ve gel, Güzelim kalk ve gel! Çünkü işte, kış geçti, Yağmurlar geçip gitti, Yerde çiçekler görünüyor. Sevgilim kalk ve gel, Güzelim kalk ve gel! Çünkü işte, kış geçti, Terennüm vakti geldi, Kumrunun sesi işitildi.Som moc malý yé sū zhēn qí miào Звездной порою я гляжу на небо Comprado con sangre تعليق 1 Prečo mlčíš Pane 我的弟兄姐妹呀 Hep Ağlaya Doxology Szomorkodva jártam
Song not available - connect to internet to try again?