Tüm yüceliğini gökte bıraktı. İnsan olarak kendini alçalttı. // Oturup düşündüm, Tanrı bunu niye yaptı? RAB'bim İSA cevap verdi, 'SEVDİM SENİ' // Yaratan şimdi neden insan oldu? Hem de bir ahırda yemlikte doğdu! // Oysa tüm dünya ve her şey, O'nun değil miydi? RAB'bim İsa cevap verdi, 'SEVDİM SENİ' // Kurtarmak için beni elem çekti. Ben yaşayayım diye O can verdi. // Durup düşündüm! Bütün bunlara sebep neydi? RAB'bim İSA cevap verdi, 'SEVDİM SENİ' //Dulce Comunion يا أيها الراعي العظيم 우리 모일 때 Мы здесь собрались Бүжиглэ باعترف ИСКАМ ДА ТЕ ВИДЯ Это Бог меня нашёл tʿạl wạrtfʿ wsṭynạ Истейин, Улусларъ Вереджеим
Song not available - connect to internet to try again?