1- أنا إيه حصل لي ! إيه حصل لي ؟ لا قادر أرنم ولا قادر أصلي ! وكأني في زنزانه ضلمه لا نور بيخرج ولا نور واصل لي القرار - يا رب الأمان والحب يا طبيب الأطبا يا كاشف خبايا القلب أنا أحوالي صعبه إن كان التهاون خدني أو خدعة عدو بعدتني رد لي بهجة خلاصك ومن سجن الفتور إنجدني 2- أنا عايز أعود لك وأرجع لحضنك مالهاش أي معنى حياتي من غيرك أنا مش دم ولحم وبس أنا روح حياتها شعاع من نورك أرمي بذاتي على أعتابك وبالتواضع أنادي إرحمني وعشمي فيك تفتح لي بابك وأصلي ليك وإنت تكلمني يا رب الأمان والحب يا طبيب الأطبا يا كاشف خبايا القلب .. إرحمني وإفتح لي بابك .. رد لي بهجة خلاصكنفسي إليك تتوق 趁着夜露未干 Ўтар йиллар Благодарю Раҳмат Сенга Исо Il mio Amico è mio Táńirim meniń qalqanym Я Раб Севгин Тюкенмез yswʿ rfyqy Дерин Бир Севинч, Севинч, Севинч, Севинч
Song not available - connect to internet to try again?