1- أنا فرحان لأني صغير ويسوع بيحب الصغار جه علشاني وراجع تاني علشان يخطف الأبرار يسوع قال لكل الناس خلوا الأولاد يجوني لازم تبقوا زيهم إن كنتم بتحبوني 2- أنا فرحان لأني باحبه وهو كمان بيحبني لازم أسمع كل كلامه وهو كمان مبسوط مني والشيطان لما يجيني راح أقول له ابعد عني وأنده ليسوع ينجدني ويسوع حالاً يحمينيНоги Господа мерили версты Dünyaya da geldin sen Sei di più خذني بقرب قلبك Дүнјаны ҝүнаһдан TAM, kde bratia spolu sú Timpul se scurge fără-ncetare 敬拜主 بعد ما كنت عبد Балаләр Гайсә янында
Song not available - connect to internet to try again?