1 ليه بتبكي ع اللي راح ليه يابني عايش حزين وتزيد القلب جراح وتقول السعادة فين القرار- دي السعادة يابني عندي مش عند حد تاني بس انت تعالي عندي وما يرجعش الحزن تاني 2 ليه سامعك دايما بتشكي وتقول انك انتهيت دانت لو تتوب وتبكي هاقولك انت ابتديت 3 ليه بتقول ماضيك مرير و تقول ما فيه أبدية دانا يابني مساكني كتير وها غفرلك كل خطية 4- ليه تطفي شمعة حياتك كل ما ت هب الريح تعالي شوف قوة إلهك دا انت ابن المسيحSvoju slávu zjav nám Sońymnan er teńizder doldanǵanda Ei morì per liberar Wznieś głowę wzwyż Božie Slovo skúmaj denne Таны оршихуйд Sevgi Sabırlıdır దేహం పాతది Chcemy zobaczyć flagę Jezusa kẖdẖny llmdy̱ ạlbʿyd
Song not available - connect to internet to try again?