1- (جاي أتجرأ وأدخل قدسك غير النعمة مافيش يسترني شايف ضعفي وقلة حيلتي ورجاي في حبك تقبلني)2 بعت الغالي برخص تراب فكرت إن أنا كده كسبان وجريت ورا وهم وسراب ضيع مني كل آمال 2- أنا راجع وبكامل وعيي باصرخ وباقول لك ارحمني شبعان من همي ومن تعبي وبإيدك إنت تخلصني (اخلق في قلب يغني بدل القلب اللي بيوجعني وبنورك املك على فكري بعد الضلمة ما كانت سكني)2 3- جاي أتجرأ وأدخل قدسك غير النعمة مافيش يسترني شايف ضعفي وقلة حيلتي ورجاي في حبك تقبلني اخلق في قلب يغني بدل القلب اللي بيوجعني وبنورك املك على فكري بعد الضلمة ما كانت سكنيشو حلو أكون أنا كبير llạ̉mạm sr Nie było miejca dla Ciebie كۉنۅۅكۅردۉن باردىعىن يا رب أنت عزنا Zda se sejdem Táńirden bizge sálemdi Pán je můj pastýř НЕКА ДА ВЪЗПЕЕМ ГОСПОДА Wszyscy chwalmy
Song not available - connect to internet to try again?