1-(لو جم خيروني أكون أمير غني وأسيب يسوع حبيبي مش ها يكفيني)2 (كل الدنيا بحالها بمالها وبجمالها ما تجيش قد نظرة حب من يسوع)2 القرا- عايش سعيد ضامن أكيد لي نصيب مع ربي الحبيب 2-(لو جم سألوني عن حب يسوع أكيد ما أقدرش أوصف حبه للجموع)2 (أحب الخطاه وبذل دماه وصار هو ليهم فلك للنجاه)2قانچا جولۇ ويلورۇڭدۇ 主看顾 Áraszd ránk... В деле рук наших споспешествуй Новое творить عيش فيي Soos 'n Wildsbok Jesus be the center of my life Небо гасит свечи ИСА КАЙРАКАН
Song not available - connect to internet to try again?