1- (ليه أنا أعيش في الضعف .. مع إنك قمت من الأموات قمت بقوة وليَّ أعيشها .. وأسلك أسمى حياة)2 القرار- (كفاية طعام العالم .. مر وباطل مابيشبعش دا انت طعامي وخيري .. ليه يا إلهي ماباتعلمش)2 2- (كفاية أعيش في خطية .. أو مربوك وأنا شايل نير تعبت من العبودية .. مع إنك ليَّ إله تحرير)2 3- (كفاية محبة هزيلة .. دا حبك ليَّ مايتغيرش واحيا بشكل أناني واتوه .. من تاني ومابارجعش)2 4- (ليه أتحول عنك .. وارفع عيني على الإنسان إحفظني قريب منك .. وابدأ أعيش وكفاية كلام)2Cantiamo con gioia al nostro Dio Why me Lord A keresztet ha nézem én Бизниң Падиша Tu ești stânca vieții mele Летят года и без следа проходит день за днем Vstávajte, pastieri Xwendin (Korîntî I, 13) Твое Царство I Have a Friend so Precious
Song not available - connect to internet to try again?