1 ليه بتبكي ع اللي راح ليه يابني عايش حزين وتزيد القلب جراح وتقول السعادة فين القرار- دي السعادة يابني عندي مش عند حد تاني بس انت تعالي عندي وما يرجعش الحزن تاني 2 ليه سامعك دايما بتشكي وتقول انك انتهيت دانت لو تتوب وتبكي هاقولك انت ابتديت 3 ليه بتقول ماضيك مرير و تقول ما فيه أبدية دانا يابني مساكني كتير وها غفرلك كل خطية 4- ليه تطفي شمعة حياتك كل ما ت هب الريح تعالي شوف قوة إلهك دا انت ابن المسيحSamoviy taxtini qoldirib Zazakely entinay mba hatao batisa yīn tā huó zhe Béni soit le nom Bu gün Injil ýetip geldi! mlwk ạlmạjws ادامزاتتى ابدان سۉيگۅندۅن qds ạlạ̉qdạs ạ̉dkẖl Сен Дюнямсън Hoy Gozoso Medito En La Tierra Mejor
Song not available - connect to internet to try again?