1- (لو كان غيرك سيدي .. لو غيرك إمتلك الكيان من أين كنت سأعرف .. تلك المحبة والحنان)2 القرار- يسوع لمن سواك أذهب .. ومن سواك ينفع والنفس ليست تهدأ .. (مالم إليك ترجع)2 2- لو كان غيرك سيدي .. لو كان بي يتحكم من أين كنت سأرحم .. فأنت وحدك ترحم لو كان غيرك سيدي .. لو كنت منه أقيم من أين كنت سأرفع .. وبذا المقام أكرم 3- لو كان غيرك سيدي .. وأنا أهيم مشردًا بين الدروب بحيرةٍ .. من بي يسافر مرشدًا لو كان غيرك سيدي .. بين الذئاب وسط الظلام من كنت فيه سأحتمي .. أحيا بأمنه والسلامโอพระบิดาข้าพระองค์ขอบพระคุณ Aina no fetra ry Tompo Mpanjaka Таныгаа магтъя ʿndmạ ạdkẖl mkẖdʿy Beni Aydınlatan Nurun Bir Harikaydı Verme v Boha jedného ИСУСЕ, АЗ ИДВАМ ПРИ ТЕБ Kto je silný Boh Perishte kókte Táńirdi dańqtaıdy В светлината на Твоята мощ
Song not available - connect to internet to try again?