Babil Irmakları Kıyısında Oturup, Siyon'u Andıkça Ağladık; Çevredeki Kavaklara Lirlerimizi Astık Çünkü Orada Bizi Tutsak Edenler Bizden Ezgiler,Bize Zulmedenler Bizden Şenlik İstiyorlar, "Siyon Ezgilerinden Birini Okuyun Bize!" Diyorlardı. Nasıl Okuyabiliriz RAB'bin Ezgisini El toprağında? El Toprağında? Ey Yeruşalim, Seni Unutursam, Sağ Elim Kurusun,Seni Anmazsam, En Büyük Sevincimden Üstün Tutmazsam, Dilim Damağıma YapışsınVari hľadať vodcov iných? Můj Pane, k sobě veď Сен Юстюнсюн Si mojou skrýšou Я так люблю Твоё прикосновенье În sfinţenie slăviţi--L dwsy yạ nfsy Che profondo è il tuo amor Dengan Lembut Tuhanku أنا باسجد عندك
Song not available - connect to internet to try again?