Bir bebek doğdu, bir bebek doğdu. Onun ismi İsa. // Yemlikte yattı. // Bizim için doğdu. // Tanrı'dan geldi, // Bizi sevdiği için. // Çok seviniriz. // Tanrı'ya şükürler!Святой Bavê Me Yê li Ezmanan قۇدايدىڭ سوزىمەن ٴومىرىم وزگەردى Если нет драгоценного дара любви ЬОдеди Иса Cantad, cantad con júbilo Pues Tu Nombre es Santo Dilimden Eksilmez Қанчалар чиройли Сенинг шоҳлигинг Iemizdi madaqtańdar!
Song not available - connect to internet to try again?