// Yüreğimde kalbimde Acılar bir bir birikti // // Sen Rab duyan sesimi Ne olur al benden benliğimi // // Göz kapaklarım ağırlaşır Yorgunum Rab, çok yoruldum // // Çığlıklarımı duy Rab İsam Elini uzat huzur bulurum // // Uçurum kenarındayken ben, İsa'm Seslendi, "Daha çok işimiz var" // // "Seni ölecek kadar seviyorum Yeter ki güven bana, gel" //Танръ Сизе Лютфетсин, Боллук Версин فلا احتياج أبداً Содикларга Muhıt Hungry Ефеслилер 4:15 ИНЕ МА ТОВ УМА НАИМ Tell me the old, old story/Evangel Держит Он меня Слово Твоё
Song not available - connect to internet to try again?