En jätä teitä orvoiksi, kun lähden päältä maan, vaan Lohduttaja saapuvi, Kuninkaan pyhä lähetti, luoksenne asumaan. Joko saanut sen olet kastehen, Hengen voiman tuon taivaallisen? Käyt silloin sä Herrasta todistamaan, viet sanomaa äärihin maan. Oi Herran omat, ottakaa tää lahja vastahan! Niin rientää silloin syntinen jo luokse armon lähtehen, luo ristin Golgatan. On taivaat täynnä kaikille nyt voimaa helluntain. Siis nöyrin mielin käykää vaan jo uusi voima ottamaan, tää lahja uskovain.كام مرة أنا خنت عهدي Ey mening moʻmin xalkim (1) Mi fe tengo puesta en Cristo Мəн истəјирəм, Рəббим, азадлыг тапсын гəлбим ياروح الحكمة و الاعلان ข้าอ่อนแรงพระองค์ทรงฤทธิ์ ạ̹n ạʿtrfnạ bkẖṭạyạnạ Я покоюсь в руке Твоей عارفين اللي عمل شمس وقمر tiān tiān chàng hā lì lù yà
Song not available - connect to internet to try again?