Jeg er kommet inn i landet. Det har helt oppfylt mitt sinn. Ånden bor i himmellandet. Blott av nåde slapp jeg inn.This is how it begins لا تتكبر على ربك من يسمع صرخة القلب الضعيف Siionia vuoret kaartaa Де є Ти (Worship Empire) Chcem oslavovať Gdy na ten świat bʿd sqwṭy fy mḥḍrk ạ̉mạm ʿrsẖk Гюзеллиин Ешсиз Емсалсиздир
Song not available - connect to internet to try again?