Kim yaptı çiçekleri ? Kim çiyle suladı ? // Kim verdi kokuları ? Kim güzellik düzeltti ? // Kim kuşlara kanatları Verdi yiyin uçsunlar ? // Kim öğretti, yuvayı Samandan kursunlar ? // Karıncaya kim öğretti, Saklasın tohumları ? // Arılara da, bal etsin O güzel çiçeklerden ? // Her şeyi sen yaptın, Allahım. Her şeyi sen düzelttin. // Kuşlar gökte uçsun diye, Sen kanat yaratmışsın. // Sen yaptın mavi gökleri, Gündüzü ve de geceyi. // Sana şükürler bu yerden En ufak bir şey için. //เราจะยกพระนามของพระองค์ పల్లవయేసు రాజుగా వచ్చుచు كۉبۅلۉك Probuď nás سلام يسود حياتي yạ wjh ạlbdr 主啊我们要传扬你奇妙的名 Tompo o, endrey ny fitahiana qlwb ạlmlwk jdwl myạẗ Гезерим, Аллахъм
Song not available - connect to internet to try again?