Ristin tietä näin kuljen nyt kotiin päin, se suora on valon tie. Jos mä harhailen tieltä poiketen, Isän luokse ei matka vie. Tie Golgatan kotiin vie, tie Golgatan kotiin vie. Siitä varma ain olen matkallain: tie Golgatan kotiin vie. Ristin tietä näin kuljen nyt eteenpäin. Se tie oli Jeesuksen. Sillä tiellä vaan osakseni saan lunastettujen autuuden.Still 내 입술로 nḥn bnw ạlậb ạlrḥym Si mojím uzdravením lk yạ sydy Emanuel, Emanuel لو كنتِ تدرين يا نفسي Qýanyńdar, búgin qýanyńdar! All sou die vyeboom nie not nie لا تشمتي
Song not available - connect to internet to try again?