القرار- أنا باحبك إنت إلهي إنت اللي لي في الدنيا دي من يوم ما شفتك اخترت أعيش لك اخترتك سيدي ونور عيني 1- زي أمي ما بتعزيني لما باحتاج حضنها إنت أبويا معاك باحس إني يمامة في عشها إنت أبويا إنت قرايبي إنت عزوتي وحبايبي حتى لا باغلط وأسيبك وأشعر بوحدة باحس إيدك بابقى عارف إن إنت هتاخدني في حضنك بعدها 2- مين يقدر يعيش وحيد وهو ليه زيك خليل ومين يحسب بالعطش وهو قدامه السبيلAllah'ın Oğlu Yine Geliyor Ry Jeso, Zoky be fitia Гимн Небес Ничто не разлучит меня с Тобой ХОШБӘХТЛИЈИ ТАПДЫМ Na krzyżum przelał krew dzlieri mepe khar THE SECOND COMING OF CHRIST 你有没有 Һәлигәр түн зинданидин
Song not available - connect to internet to try again?