أنا سني صغير لكن مش هو ده الموضوع أنا جوه في قلبي ساكن صاحبي وحبيبي يسوع وأنا عايز أفرح قلبه وأقدم له التسبيح طب يعني إيه تسبيح حد يفهمنا قوام يعني أقول له أحلى كلام فيه شكر وتعظيم وأرنم أحلى الأنغام لفادي الكريم وسنين كل حياتي وسط صحابي وإخواتي تشبه لحياة يسوع ويكون تسبيحي هدية مني للرب فادي وأهتف له بصوت مسموع مجداً مجداً للرب يسوعمش ممكن يرتاح قلبك - ساتر De tara Ta Doamne un dor m-a cuprins ạ̉gẖnyẗ jdydẗ Дудакларъм Сана ЬОвгю Сунар Yeshua พระเจ้าทรงสถิตกับฉัน Vzdaj Bohu vždy česť أشعر بالأمان لأنك معي Canterò al Signor Нека престанат плач и сълзи
Song not available - connect to internet to try again?