القرار- في ناس بتحب الظلمة ومش بتحب النور في ناس عايشين في الظلمة وناس عايشين في النور 1-النور بيوريني السكه وفي النور أنا متشاف أصغر نور يطرد الظلمه بنور شمعه أو كشاف 2-في النور باشوف كل عيوبي ومرايتي كلام الله زي الإشاعه اللي بتكشف أنا قلبي ايه جواه 3-ده يسوع هو النور للعالم جه ينور القلوب لما الناس هاتشوف نفسيها في النور على طول هاتدوبKdyž se bratr v smutku souží Да на холме Голгофы Он Gdy szukasz Boga Vždy bol som sám Söylə, elə dostun varmı sənə hər an sadiq qalsın Кўряпсан Oi Herra äänesi qmạsẖẗ ạlktạn Я встану рано на рассвете Руки к Небу подниму
Song not available - connect to internet to try again?